ING - servicepunt - Amsterdam

Adresse: Kinkerstraat 6, 1053 DT Amsterdam.

Site web: ing.nl.
Spécialités: Banque.

Avis : Cette entreprise a 25 avis sur Google My Business.
Avis moyen: 2.9/5.

Emplacement de ING - servicepunt

ING - servicepunt Kinkerstraat 6, 1053 DT Amsterdam

Le ING - Servicepunt situé à l'adresse Kinkerstraat 6, 1053 DT Amsterdam est un établissement bancaire offrant une variété de services financiers. Ce lieu est évalué 2.9/5 sur la base de 25 avis sur Google My Business, indiquant un niveau de satisfaction modéré de la part de ses clients.

Le ING - Servicepunt propose une gamme de services bancaires, comprenant des comptes courants, des comptes d'épargne, des prêts, des cartes de crédit et des solutions de gestion de patrimoine. De plus, ils offrent des services de banque en ligne et mobile pour faciliter la gestion des finances personnelles et professionnelles.

L'emplacement de l'établissement est central et facilement accessible en transports en commun, avec plusieurs lignes de tramway et de bus à proximité. Le ING - Servicepunt dispose également d'installations adaptées aux personnes à mobilité réduite, telles qu'un guichet automatique accessible et des places de stationnement réservées.

En ce qui concerne les heures d'ouverture, le ING - Servicepunt est ouvert du lundi au vendredi de 9h à 17h et le samedi de 10h à 14h. Il est recommandé de vérifier les heures d'ouverture spécifiques sur leur site web avant de se rendre sur place.

Le personnel du ING - Servicepunt est formé pour offrir un service clientèle de qualité et est en mesure de fournir des conseils et des renseignements sur une variété de sujets financiers. Ils sont également en mesure de répondre à des demandes de renseignements sur les produits et services offerts par ING.

Avis de ING - servicepunt

ING - servicepunt - Amsterdam
Maria Maia de Loureiro
1/5

Unhelpful. I tried to create an account online twice and it kept giving me an error message. Called customer service and the lady was nice but said that they could not help me and I would need to try to do it again online. Once I retried to create an account online I was informed to go the a branch. I went to a branch (Kinkerstraat) and not only was the lady there rude like I was disturbing her but also she couldn’t help me just saying that there was an error message on system that she could not create an account. She just told me to go there later or another day.
Unbelievable the amount of effort and time just to create an account. Wonder how the service will be once you have an account.

ING - servicepunt - Amsterdam
Ronald Werner
5/5

I had to cancel my ING account, since I am not living in the NL, and after the passing away of my mother I had nobody anymore to take care of my banking business.
The two ladies in the shop were very helpfull, patient and polite. Even though there were some problems underway, they didn't give up and finally managed to complete the proces.
I am very satisfied with this ING-servicepunt and their employees.

ING - servicepunt - Amsterdam
Tilman D.
5/5

Had technical problems creating a new account. Stopped by without an appointment and was helped instantly and very professional by two kind ladies. Recommended!

ING - servicepunt - Amsterdam
Salma
1/5

Zeer slecht, ben er geweest alleen om te horen dat ze hun werk niet goed doen (na anderhalf uur te hebben gewacht) omdat de werkdruk ERG HOOG IS voor alleen 1 dame. en ik nu opnieuw moet gaan omdat ze der werk niet goed heeft gedaan. en als plus krijg ik nog een brute dame genaamd Manisha die me slecht te woord staat aan de telefoon.. als je een attitude hebt moet je niet bij een callcenter werken

ING - servicepunt - Amsterdam
Philipp B.
1/5

Went there to get the password of my account reset, because customer service told me on the phone they can only do it via the servicepunt. The lady was friendly but didn't do anything. She ensured me after 5 business days I will get the password in my mailbox. Now to weeks later, still nothing.

Also do not let the lady of teleworld touch your phone. She changed a bunch of permissions in my phone ( according to her that was the problem I couldn't reset my password) she did not set anything back again even though I asked her to. Since then my phone didn't recognise WhatsApp contacts and no app has any permission anymore. How am I worse off everytime I contact ING?

ING - servicepunt - Amsterdam
Sander De Wolf
1/5

Bespaar jezelf de moeite , met de twee blonde dames ( niet de iets oudere vrouw) het is niet duidelijk of dit loket telefoon repareerde of bankiers waren.

Die meiden weten niks af van bankzaken en konden me niet helpen met wel liefs 6 aanvragen voor mijn inlog . Die ik pas nodig had na de storing daarvoor nooit gehad dat ik tot nu 6 weken niet bij mijn spaargeld kom.

Er waren 4/5 klanten
Aan het wachten op een service van 1 computer en een blonde stagiaire die geen zin had neem ik aan in haar werk. Maar had wel gehoopt geholpen te worden.

ING - servicepunt - Amsterdam
Mr Duba Duba
1/5

Biggest joke of a bank!
Please chose another bank for students, business, everything, ING NL is not professional at all. Their waiting times for creating a bank account are between two to three weeks apparently and when asking on phone how long does it takes you are being lied that it will take maximum 3 days for creating an account. Their customer support keeps transfering you to different departments hoping to pass the call and don't deal with it. Please if you want to avoid frustration chose another provider.

ING - servicepunt - Amsterdam
Rolf Engels
5/5

Wat een geweldige dames super service aardig en vakkundig!

Go up